Kvinnligt/Manligt

Zumba följt av Body Combat igår. Två träningspass som är lite av varandras motsatser faktiskt. Det ena består av överdrivet kvinnliga rörelser medan det är andra går ut på att vara överdrivet manligt tufft. Börjar funderar på om jag ens har några riktigt kvinnliga eller manliga sidor. För hur mycket jag än försökte såg jag inte alls lite snygg ut som alla andra när de dansade Zumba. Och likaså såg jag inte alls lika tuff ut som alla andra när de boxades och sparkades. Men det viktigaste är väl att ha kul, och det hade jag garanterat. Och så är det såklart viktigt att träningsformen tröttar ut en, men jag behöver väl inte ens nämna att jag är öm i kroppen idag.

Nu jobb med möten hela förmiddagen och sedan bär det av mot Växjö ikväll. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback