Efterverkningar

Tröttheten hägrar denna söndagskväll. Har i alla fall lyckats få mig till att gå en långpromenix, laga och äta god mat, läsa min spännande bok och diska två diskberg. Just nu står dessutom en morotskaka i ugnen. Att genomföra allt detta med en dånande huvudvärk tycker jag är ganska storslaget.

Imorgon väntar en ny vecka, men inte en helt vanlig arbetsdag. Imorgon bär det nämligen av mot Jönköping för konferens och sedan vidare mot Lammhult för att slå läger för natten på Asa Herrgård. Skönt med ett litet avbrott i vardagen även om det är med jobbet. Då det dessutom är jag som stått för planeringen för denna resa är det lite spänt. Men jag tror att det kommer att bli bra.

Asa Herrgård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback