Framtiden

Jag vet, jag skriver på tok för mycket om framtiden och att ni måste vara otroligt trötta på det. Varför inte bara njuta av nuet istället? Men faktum är att det är just funderingar kring framtiden som cirkulerar konstant i mitt huvud för tillfället. Jobb, boende, flytt..

Det senaste är funderingar på att köpa kläder inför framtida anställningsintervjuer. Jag behöver en kavaj! Vart inhandlar man en sådan när man inte bor i Stockholm, Göteborg eller Malmö? Annat som snurrar i huvudet är funderingar kring magisteruppsats. På tal om det; ingen som känner för att sponsra mig, Johanna och Marcus med varsin tur- och returbiljett till Stockholm den 2/3? Inte? Vi är lite halvdesperata så tänkte att det var värt ett försök i alla fall.

Ikväll blir det soffslapp med vindruvor och kombo-sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback