Staun.

Varit en händelserik dag. Stan med Petra och Kim på förmiddagen. Blev erbjuden jobb med förbehåll om att flytta till Tingsryd. Tackade nej till jobberbjudande (skäms lite). Planering på hög nivå. Hem för snabblunch. Mot stan med Josse. Fönstershopping. Satte dit en snattare (kunde inte låta bli, att skilja mellan mitt och ditt måste väl ändå vara bland det mest grundläggande?). Fika med Miriam. Fick min soffa såld, några hundralappar rikare. Shopping med Miriam (lyckades hålla mina pengar i styr och endast få Miriam till att shoppa, något som är värt en rejäl klapp på axeln). Mot Nättraby. Storhandling. Matlagning. Och nu har jag äntligen sjunkt ner i soffan.

Imorgon bär det av mot Halmstad. Jag tror och hoppas på ett par mycket fina dagar där.



Miriam

Provade skor och insåg att jag är ganska tillfreds med min längd. "Jag kan inte ha så här höga klackar för då blir jag för lång." Slipper därmed också värkande fötter. Genialt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback