Utkastet klart - gött!

Utkastet till en färdig uppsats är klart. Slutsatsen är skriven och vi har satt punkt för vad vi har kommit fram till i studien. Märk dock väl att bara utkastet är klart. Misstänker starkt att mycket kommer att ändras flera gånger om innan det är dags för den riktiga slutinlämningen.

Idag har det varit plugg i bibblan med Marcus. Köade utanför vid åtta, armbågade oss fram när det var dags för öppning och lyckades få tag i ett grupprum. Inte klokt att kön utanför bibblan skall påminna om kön i Ullared och att folk verkligen trycker sig in för att komma in före alla andra. I bibblan satt vi i alla fall fram till klockan slog ett (sen var det väl någon lycklig som fick grupprummet som råkade komma någon minut försent till bibblans öppning). Därefter tog vi oss bort till Amfium för att se fotbollsstjärnan Malin göra succé på planen i World Cup. Blev ju i alla fall 0-0 i matchen när vi var där så det var ju inte fy skam. Efter det begav jag mig ner till stan för shoppingterapi. Kände att jag var i behov av det efter otaliga dagar i bibliotekets källare plus en tids sjukdom. Skönt att bara få lyxa till det lite alldeles ensam. Ja, inte för att jag inhandlade några onödigt lyxiga saker precis. Väldigt nödvändiga inköp men väl så inte lämpliga för min redan ekande plånbok.

Soffan nästa - jag, kombon och de desperata hemmafruarna - perfa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback