Allkåren 09

Då har knäppisen gett sig av och här har jag lämnats med ett tomrum. Helgen och allkåren har passerat och morgondagens arbete ligger som ett tungt moln över mig. Med handen på hjärtat kan jag väl säga att  helgen inte blev som planerat. Det är väl så när man längtar efter något för mycket, förväntningarna är svåra att uppfylla.Missförstå mig inte nu - jag har verkligen inte haft tråkigt, men hade inte skadat om alla kunde uppskatta allkårens skönhet lika mycket som jag. Skall dock inte klaga, jag har i alla fall fått spendera en hel helg med de människor som jag tycker absolut mest om. Det är få som är så lyckligt lottade som jag.




 



Tycker om dig.. mycket!

Kommentarer
Postat av: Lee

Tack för att ni kom. Bilden blev riktigt bra. :D synd att jag inte kunde följa med dock :S Krama kram ellen (som är bäst på fest... not) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback