Analys på framgång..?

Att säga att läget är toppen idag vore helt klart att överdriva. Dock mår jag mycket bättre idag än vad jag gjorde under gårdagen. Lite feber kan man bota med en värktablett. Bara de svullna och ömma körtlarna som leder till besvär. Men det kan jag leva med ett par dar till.

Kandidatarbetet går framåt. Eller gör det det? Vi backar lite då och då för att justera, klippa och klistra. Skulle påbörjat med analysen i måndags men har fortfarande inte kommit längre än ett par rader. Dock har nog kvaliteten på resten av arbetet höjts. Handledarmötet idag tror jag dock gjorde under och jag känner mig hoppfull inför det vi skall åstadkomma under morgondagen. Vi ska nog få kläm på analysen ändå tror jag. Det måste jag tro.


En saknad..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback