Underbar tjejkväll!

Hade en helt förträfflig afton igår. Först en jätte god middag på stan med mina stjärnor Johanna och Malin. Hämtade Lina på Campus och styrde kosan mot Söder där vi överraskade Emelie rejält med presenter. Närvarande var redan Ellen, Lotta och Jessica. Blev en kväll med mycket tjejsnack och väldiga skrattattacker. Några tjejer som blev extra fnittriga av ölen och tre (gissa vilka det kan vara?) som nog kände sig lite extra bubbliga efter colan vid middagen. Hade i alla fall en väldigt rolig kväll och vill tacka samtliga!

Dagen skall bestå av plugg på förmiddagen och sedan skall jag, Johanna och Marcus bege oss mot Osby för att besöka BRIO. Skall bli skoj! Har bara befunnit mig på Osbys station tidigare (då tåget har stannat) och ska bli intressant att utforska denna plats lite ytterligare. Ikväll får jag och Johanna besök i form av en Karlskronabo (eller Nättrabybo kanske). Ser sedan fram emot en kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback