Tablettmissbrukerskan.

Så känns det just nu. Tablettknaprandet fortsätter. Faktum är att värken faktiskt har blivit värre, penicillinen har då inte gett några resultat ännu. Har under dagen varit helt inställd på att hoppa Karlskrona  i helgen och ha en hemmahelg här istället för att krya till ordentligt. Men då värktablettens verkan lindrar smärtan för tillfället känns allt mycket ljusare. Helt plötsligt glömmer jag bort hur dåligt jag mådde i morse. Klart att jag inte ska ligga nerbäddad en hel helg! Märkligt hur kort minnet kan vara. Hoppas dock på en bättre dag imorgon så det blir Karlskrona i alla fall - någon gång måste väl penicillinen börja verka!

I övrigt har analysen i kandidatarbetet tagit fart idag på riktigt. Vi ser ett litet litet ljus långt där framme i tunneln. Det är inte starkt, men det lyser åtminstone.

Nu ska jag plaska lite i badkaret - det är lyx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback