Hårt arbete.

Måndag. Dagen har bestått av sluthandledning, plugg, mathandling och träning. Kvällen avslutades sedan med att ligga avtuppad på soffan tillsammans med kombon. Var en hård träning idag, på tok för hård för en liten Camilla som inte har tränat på flera veckor på grund av förkylning, körtelinfektion och inställda pass. Skall bli spännande att se om jag överhuvudtaget kommer kunna ta mig upp ur sängen imorgonbitti. Härligt också på något sjukt vis.

Planerna för veckan? Plugg, plugg, plugg.. Vi har nu gått in i slutfasen på C-uppsatsen. Hårt plugg som förhoppningsvis skall ge någon form av utdelning. På fredag väntas det sedan jobb - min sista arbetsdag på Ikano Bank. Lite märkligt och vemodigt.

Nähä, nu ska jag ta min arma kropp och bege mig bort mot sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback