Ett Campusliv.

Måndagen går mot sitt slut. Blev 1,5 timmes plugg i bibblan idag. Svårslaget måste jag säga. Dock blev det faktiskt lite plugg på hemmaplan också så fruktansvärt lat har jag inte varit. En promenix med Malin och Johanna runt femsnåret och sedan bar det av hem för att laga måndagsmiddag till mina kära vänner. Kan ni tänka er - en måndagsmiddag på en måndag! Inte ofta det sker nuförtiden.. Trevligt med lite middag och tjejsnack med väldiga pauser för fnitteranfall.

Till helgen väntas Campusfest med mina favoriter. Har allt som allt varit ute EN gång som Sivans i år (och en gång på Stenladan men gills väl knappt). Det är dåligt och jag har förvandlats till en ofantligt misslyckad student. Ser dock fram emot lördagen nu - upprättelse erfordras! 

Lite bilder från en tid då Campuslivet egentligen var som bäst.. Någon som minns? ;)


Kommentarer
Postat av: malin

den sista bilden är en väldigt bra sådan. dubbelhakan är precis lagom döljd. jag tror aldrig att jag varit vackrare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback