Stockholm

Promenixade hem från jobbet idag. Väl hemma var jag helt skakig. Man kan ju undra vad det är för fel på mig egentligen. En nektarin senare och med en något högre blodsockernivå så är jag nästan som vanligt igen i alla fall. Skönt det!

Mindre än två veckor kvar på jobbet. Sommaren har verkligen gått fort! Flertalet på avdelningen har kommit tillbaka från sina semestrar så nu är det lite mer  liv och rörelse på ekonomikontoret igen. Hann med en liten lunch på Kinarestaurangen idag med Niklas innan han begav sig hem mot Karlskrona igen.

Helgen i Stockholm var toppen. Allt inom några meters avstånd. Och då menar jag verkligen allt. Men visst är Stockholmarna lite speciella och tycks inte ha någon aning om vad som försigår utanför huvudstadens gränser. "Har ni raggare i Karlskrona? Som på film?" "Karlskrona ligger typ vid Småland". Trevlig tripp i alla fall som man kan leva på ett tag framöver.







 

Kommentarer
Postat av: Josse.

ja men gör så att den människan också äter frukost då.. Bara för att han inte gör de måste ju du ändå kunna göra det eftersom det faktiskt är viktigt.. Nja varje dag med frukost tror jag faktiskt inte du äter:p

2009-07-29 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback