Tester med hög tillförlitlighet.

En storstädning av lägenheten har ägt rum i afton. Råkade tappa ut en halv flaska (nästan) allrengöringsmedel på toalettgolvet. Lagom smart. Men det luktar otrooooligt fräscht där inne nu i alla fall och det lär hålla i sig ett tag.

Kvällen har spenderats med att göra diverse tester på facebook. Har man inget spännande liv så är det sådant man får ägna sin tid åt. Hur som helst kom testerna fram till att det är i stan i Karlskrona jag bör bosätta mig i om jag ska flytta till Karlskrona. Å andra sidan kom ett annat test också fram till att mitt livs kärlek heter Oskar samtidigt som ett annat test visade att namnet på den jag älskar börjar på M. Hm, känner mig lite förvirrad, heter han Oskar eller något på M? Hur som helst verkade Niklas helt uteslutet i alla fall - kanske får ta en ordentlig funderare hur min framtid egentligen ska se ut. Testernas tillförlitlighet måste väl ändå vara hårt prövat innan de lämnas ut till allmänheten? Ännu ett test visade att jag var utomordentligt bra på skånska - en tvättäkta skåning (hur det nu gick till). Kanske är där man skulle bosätta sig och leta upp den där Oskar eller M-någonting? Eller struntar jag helt enkelt i testerna och håller mig till Blekingebon. Han har åtminstone en dialekt jag förstår mig på. Jag tycks i alla fall ha valt rätt utbildning då resultatet av vad jag bör bli i framtiden blev kontorsråtta!

Dags att sluta svammla kanske. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback