Önskningar i kras.

På önskelistan just nu:
- En bärbar dator
- Ny digitalkamera
- Utlandsresa

Hm.. borde man skriva med pengar till hyra och mat den närmaste månaden också kanske? Det är inte roligt att vara fattig. Den riktiga lönen anländer först den 27:e augusti - jippie!

Ikväll är det Britney Spears-konsert i Stockholm. På något sätt har jag blivit påverkad (möjligtvis hjärntvättad av radion idag?) och jag kan inte sluta nynna på hennes låtar. Så ikväll är det Britneys toner som viner genom mina högtalare. Pinsamt, jag vet! Nog hade jag en av hennes första skivor för många år sedan. Cd-skivor ja..  Tänk på den tiden man faktiskt inhandlade cd-skivor. Känslan över att lyssna på sin nyinköpta skiva går knappast att jämföra med Spotify eller nedladdning. Frågan är om det ändå inte var bättre förr...?

Kommentarer
Postat av: malin

inte för att jag vill göra dig avundsjuk eller så men en utlandsresa har jag varit på, en bärbar dator har jag köpt och 22 cd-skivor är på väg hem till mig... men vet du vad? är du riktigt snäll kan du få låna en skiva eller två;)

jag gillar snigeln föresten:)

Postat av: Camilla

HAHA! Dataköp är inplanerat och utlandsresa och kamerainköp är planerat till då pengarna har anlänt i aug. Men visst svider det lite att du REDAN har allt det där. :)

2009-07-13 @ 21:22:59
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback