Ledig?

Första dagen ensam med arbetet. Givetvis ska det trilla in en massa papper som jag aldrig någonsin sett förut. "Hm, vad ska jag göra med dessa tros...?". Tror dock att jag fick ihop det till slut. Hoppas jag i alla fall. Om inte annat lär de väl märka det när de återkommer från semestern om 5 veckor.

Så vad händer nu efter en heldag på jobbet (med 1,5 timmes övertid som vanligt!) - jo nu ska här jobbpluggas, det vill säga jag ska renskriva anteckningar och sätta in alla tusentals papper i pärm. Jippie vad jag älskar min ledighet!

Ska nog dock hinna med en timme framför tv:n då det är finalen i Momma´s boy - något som har kommit att bli en favorit om måndagarna. Så patetiskt, så läskigt, så hemskt men ack så underbart underhållande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback