Långhårig hårdrockare?

Några nya bilder från Examensbanketten har blivit upplagda på Facebook. Var det så jag såg ut när jag var nyklippt? Drygt två månader efter ser jag snarare ut som en långhårig hårdrockare. Tog upp luren och slog numret till frisören - inbokad tid under morgondagen. Smart beslut? Knappast (för att inte säga idiotiskt) med tanke på hur tunn min plånbok är just nu och en Stockholmsresa på ingång. Någon solblekning av håret har det ju knappast heller blivit i sommar. Av någon konstig anledning får man varken solbränna eller solblekt hår när man sitter inspärrad på ett kontor på ekonomiavdelningen hela dagarna. Att ens nämna ordet "slingor" vågar jag väl dock inte göra. DET vore dödsstöten för min nuvarande ekonomi.

DÅ:


NU:



Ser jag dock inte lite coolare ut nu..?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe jo det blir så när man lyckas förstöra Jims bil:p hehe. Han har ju inte haft en bil på ett tag nu liksom så var väl behövligt. Men de va drygt att köra så långt:p hehe.. gått bra idag då?;) pussss

2009-07-20 @ 22:06:45
Postat av: josse

hehe ja det gjorde jag ju:p dumt nog:p Den nya eller gamla gråa finns också på facebook på jims foton.. kolla den ;) hehe. pusss

2009-07-21 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback