Kusinkväll

Anlände till jobbet redan klockan 06.40 i morse. Blev en kusinkväll i Furuby igår med Lovisa, där även Emelie och Daniel närvarade en del. Blev lite middag, tjejsnack (då Daniel inte närvarade) samt film. Lovisa har ett morgonjobb så det var bara till att gå upp när klockan ringde 04.45 i morse. Jag klagar dock inte, var ganska skönt att vara på plats på jobbet först av alla i morse och kunna undanröja det jag ville ha gjort i min ensamhet. Dessutom väldigt skönt att kunna gå hem lite tidigare i eftermiddag.  

Kvällen kommer väl framförallt bestå av packning av diverse ting. Imorgon eftermiddag bär det av mot huvudstaden (och Knäppot som redan befinner sig på plats). Regn är förmodligen att vänta så vi får se om det blir något Gröna Lund. Skulle så bli fallet är den nya karusellen "Insane" (eller något sådant) ett måste (något som Niklas har faktiskt har lovat!). För övrigt så regnar det redan nu. Jag har lunch. Jag har tråkigt.

Hur säger man "nej" på ett vänligt men bestämt sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback