?

Tredje inlägget idag. Är jag sjukt uttråkad eller vad? Vad gjorde jag egentligen om kvällarna förr när jag bodde ensam på mina 25 kvadrat? Inte led jag väl speciellt mycket då (såvida det inte var fredags eller lördagskväll)? Jag har städat (80 kvadrat och inte 25!) lagat mat, diskat, tvättat, beställt studentbilder till lillebror och åtminstone packat upp en del av packningen. Jag har till och med (hör och häpna Niklas) dammsugit ut allt damm ur datorn. Nu är att-göra-listan tom.

Från ingenstans; har jag någon gång nämnt hur gott det är med vattenmelon? Jasså, det hade jag.. Jaja, sjukt gott är det i alla fall! Undrar dock hur bra det är att dricka en liter vatten samt äta en stor bit vattenmelon någon timme innan läggdags. Hm..


Nähä. Inget mer bloggande ikväll. Jag lovar. Tror jag i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback