Tidsbrist.

Blir inte särskilt mycket bloggskrivande längre, inte alls som förr. Är alldeles för mycket runt omkring som uppehåller mig. Känns som om jag befinner mig i händelsens centrum där jag inte kan få en lugn stund trots att det egentligen inte händer någonting överhuvudtaget! Ingenting spännande i alla fall. Dagarna består främst av caseplugg. Den tiden som blir över räcker inte riktigt till till allt som skall göras. Åter igen har jag ändå lyckats med att överfylla min almanacka och är nu fullbokad fram till mitten av mars. Önskas någon dejt, vänligen kontakta i tid!

Dagen har (som ni säkert kan gissa) bestått av caseplugg i bibblan. Efter det blev det en fika med Johanna, Emelie och Lina (uppdatering om vad som har hänt i livet den senaste tiden), storhandling på Willys, matlagning, andra avenyn och omöblering. Den lilla tid som blev över ägnade jag och kombon åt att koppla in vår nya kära ägodel - nintendo 64! Vem vill ha moderna ting som Wii eller playstation 3? Mario Kart är helt klart innegrejen (i alla fall i vårt hem)! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback