Lördagskväll.

Blev en bra kväll igår. Jag och Johanna spelade drickspel med fyra grabbar här hemma. De drack öl (förutom en) och vi drack sprit. Lagom bra, speciellt när jag är mycket väl medveten om att sprit inte skall intagas av Camilla. Vattenfall varvades med sexfrågor, tummar på borden, märkliga regler ("från och med nu måste alla lespa") och klunkar.  Malin och Anton kom förbi men stannade bara en kort stund. Tre av klllarna bestämde sig för att åka in till stan och ensamma kvar var jag, Johanna och Martin. Blev tv-spelturnering (vill ju inte skryta eller så men JAG VANN ÖVER MARTIN!), skönsång och dans i soffan. (Vi är fullt normala. Egentligen.) Efter det blev det Stenladan. Märkliga människor fanns på plats. Första tanken: Här gör det inget om vi gör bort oss! Dansade till stängning (till och med bugg) för att sedan bege oss hem till Martin för efterfest, som egentligen endast bestod av att vi åt lite av Martins pommes som han köpte i kebabvagnen utanför, drack ett antal glas vatten och gäspade stort  innan vi beslutade oss för att gå hemmåt. Sammanfattningsvis var det ett mycket lyckat sätt att supa bort alla hjärtans dag på.

Dagen skall spenderas med att vara bakis och vila samt finslipa det sista på slutcaset. På tisdag gäller det och efter det väntas efterlängtad ledighet!


Kommentarer
Postat av: Martin

Ja jag erkänner nig besegrad av Camilla. Camilla som äger spelet. Jag var dessutom jättefull, vilket kanske inte är så bra förklaring för det var Camilla oxå :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback