Diagnos

Ännu en helg har nu passerat. Den hemska demonen som tog över min kropp och gjorde den otroligt febersvag visade sig vara något liknande halsfluss (det kändes i halsen!). Lite penicilin och jag är nu så gott som återställd - härligt!

Helgen har varit mycket slapp. Bra att vila upp sig inför den kommande tiden. Kommer att bli tufft. Pluggvecka, jobb på Ikanobanken (eller Ikano Bank som det numera skall heta) till helgen och sedan en vecka som kommer att liknas med en tentavecka då slutcasen skall skrivas. Ingen vila att räkna med på ett tag. Under morgondagen skall mamma och farmor komma på besök. På kvällen blir det klippning (mer än välbehövligt - snarare ytterst nödvändigt!).

Någon som har lust att jobba min helg vecka tio? Inte det? Suck, hur ska jag bli av med den?!





Du är klart knäppare än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback