Uppdatering från en extremt dålig bloggare

Fullt upp för tillfället. Slutcasearbetet tar enormt mycket tid och just nu går det mot att det blir en alla-hjärtans-dag med mina ekonomiböcker - mitt liv är verkligen underbart! Intalar mig själv om och om igen att jag faktiskt ändå tycker att alla-hjärtans-dag är ett överskattat jippo som endast är till för att affärerna skall tjäna pengar. Går sådär. Känns inte direkt bättre vid tanken att familjen skall bege sig mot Sälen imorgonbitti. Tänk den som fick lite ledighet...

Ikväll blir det i alla fall tjejkväll med skidgänget. Lite spontant skall thaimat intagas med en stor mängd vin (förhoppningsvis) och till det "Plötsligt i Vinslöv". Kan det bli bättre?!


"Camilla.  hon ritar mig i örat!!!" skriker Malin i bakgrunden...  Bäst att återvända till knäppisarna. Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: josse

du är rätt dålig på uppdatering lilla hjärtat ;) hehe.. hmm undrar om de e plugget eller kärleken?;) hihi.. pusss

2009-02-13 @ 20:47:51
Postat av: Camilla

Haha. Ja det senare kan jag nog inte skylla på då jag spenderar större delen av mina dagar i bibblan... ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback