Plugg?

Det där med att vara duktig, sitta instängd hela dagen och plugga är överskattat. Jag, Johanna och Malin har istället ägnat dagen åt att vandra omkring på stan, shoppat lite smått och gott, ätit sushi (mums!) samt spenderat på tok för mycket pengar på systemet (men är det inflyttningsfest så är det!). Om någon timme skall jag och Johanna bege oss ut till Citygross för att sätta sprätt på ytterligare lite pengar, mat och tilltugg i mängder skall inhandlas inför den stundande helgen. Kvällen skall givetvis sedan ägnas åt att ta tag i allt det pluggande vi har försummat under dagen. Eller? Knappast! Istället väntas en mitt-i-veckan-utgång på Sivans. Trevligt värre!

Jo jag vet, jag borde verkligen ta mig i kragen. Men en heldag med mina stjärnor känns så oändligt mycket mer lockande än en heldag på bibblan. Ni anar inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback