Dagen efter.

Söndagen är här. Jag är lite seg då gårdagskvällen bestod av lite fest med alkohol inblandat. Skötsam som jag är (hrm) är jag dock betydligt piggare än vissa andra idag. Blev en utgång i Karlskrona. Dock åkte vi in på tok för tidigt (någon som vet varför?) vilket resulterade i att det var stendött ute. Med andra ord blev kanske själva utgången inte speciellt lyckad, men på det hela taget var det väl ändå en ganska festlig fest (nu var jag vitsig. Förlåt. Jag är trött.).

Nähä. Nu ska jag ut och köra föräldrarnas nya bil. Spännande värre. Får se om den har några märkliga bucklor när jag kommit tillbaka.

- Jag ska ha en sån där kebabtallrik med bara pommes!
- En pommestallrik då alltså?
- Ja precis!


 Vissa är lagom smarta.. Haha!

Kommentarer
Postat av: josse

hehe vad snäll du är babe;) Hoppas bilen är sköön=) pussspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback