Sommarjobb

Jobb i sommar är fixat. Faktum är att det blir jobb heeeela sommaren. När ska jag hinna bli brunbränd mån tro? För väl förbli kritvit. Eller ja, kan väl inte påstå att jag är vidare blek idag (skulle väl vara på magen då), är väl mest röd (särskilt om fötterna). Blir dessutom inget jobb hemma i Ronneby - nej nu ska jag tydligen bli året-runt-växjöbo och spendera hela sommaren här (det jag absolut aldrig skulle göra!).
 
Bara en jobbig uppgift kvarstår; ringa ett fruktansvärt jobbigt telefonsamtal där en besviken person eventuellt kommer ge mig en utskällning och dåligt samvete. Huu.. bävar inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: josse

Grattis till jobbet älskling lilla. synd att du inte ska vara här nere i sommar:( Kommer sakna ihjäl mig juh:S
pussss pusss

Postat av: Jooeee

Vi kan göra bot mot din vita mage genom en sista-minuten-resa då när du faktiskt är ledig!

2008-04-24 @ 19:13:48
URL: http://jooeee.bloggspace.se
Postat av: Camilla

Haha - en resa låter mkt bra - lär behövas efter att ha spenderat en hel sommar i Sveriges regnigaste stad (iaf en av dem!).

2008-04-24 @ 21:59:32
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback