Back

Tillbaka på Campus i Växjö. Utvilad? Knappast! Trött? Oojaaa.. Känner mig duktig efter helgens produktivtet? Hrm, tyvärr inte!

Lägenheten är stökig, väskan står ouppackad innanför dörren, föreläsning vid ett och sedan måndagsmiddag med Johanna och Malin då det är jag som står för maten - och allt jag vill göra är att soooova! Att jag ens kunnat ta mig hem till min lägenhet med all den packning jag hade med mig är en prestation nog för den här dagen. Lär inte behöva gå på gymmet på flera veckor efter att burit de där tunga väskorna (eller är det precis det jag behöver?). Har i alla fall mat i frysen nu för en lååång tid framöver. Av någon anledning tycker folket där hemma att jag behövde mat med mig hem, riktig mat. Vad har de fått detta ifrån? Hm!

Förövrigt  har det varit en bra helg hemma i Blekinge - precis lagom! Nu väntas Växjö-vardag innehållande plugg, plugg, plugg.. Livet är allt bra härligt! Hrm.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback